Γιατί είναι καλύτερο να έχεις ψηφιακό μενού στην επιχείρηση σου;
Ζούμε σε μια εποχή στην οποία όλα τείνουν να ψηφιοποιηθούν, θα έλεγε κανείς πως οι καταστάσεις το καθιστούν ως επιτακτική ανάγκη. Έτσι και οι επιχειρήσεις είναι σημαντικό να εκσυγχρονίζονται προκειμένου να λειτουργούν καλύτερα και να μπορούν να εξυπηρετούν καλύτερα τους πελάτες τους. Πώς θα γίνει αυτό; Με την ψηφιοποίηση των καταλόγων τους. Πριν από λίγα χρόνια αν κάποιος μας έλεγε πως θα μπορούμε με ένα μόνο σκανάρισμα από την κάμερα του κινητού μας να δούμε τον κατάλογο μιας επιχείρησης ή να κάνουμε και παραγγελία από εκεί θα το θεωρούσαμε τρελό. Τα δεδομένα όμως αλλάζουν και οι τεχνολογία εξελίσσεται και το ίδιο συμβαίνει με τις επιχειρήσεις και τους ανθρώπους.
Είναι η στιγμή να παρέχετε στους πελάτες σας την επιλογή να μπορούν να δουν τον κατάλογο σας από ένα ψηφιακό κατάλογο ή QR Menu όπως ονομάζονται. Επίσης, είναι σημαντικό να σας αναφέρουμε πως μέσα από το QR Menu οι πελάτες σας μπορούν να κάνουν παραγγελία ή να καλέσουν τον σερβιτόρο και να βαθμολογήσουν την εμπειρία τους μέσω ενός QR code μέσω της προσωπικής του ηλεκτρονικής συσκευής (κινητό, τάμπλετ, κλπ.), κάτι το οποίο δεν είναι εφικτό μέσα από τον παραδοσιακό έντυπο κατάλογο.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους θα πρέπει οι επιχειρήσεις να αντικαταστήσουν τους παλιούς έντυπους καταλόγους με τους ψηφιακός καταλόγους (QR Menu). Εδώ θα βρείτε τους κύριους λόγους:
1. Εύκολη και Γρήγορη ενημέρωση καταλόγου
Μέσω της τεχνολογίας QR που προσφέρουν πλατφόρμες όπως το MenuWorld, δίνεται η δυνατότητα στις επιχειρήσεις να μπορούν να κάνουν αλλαγές στον κατάλογο τους (προϊόντα ή υπηρεσίες, τιμές κπλ.), εύκολα, γρήγορα, ακόμη και εξ αποστάσεως. Οι ενημερώσεις γίνονται γρήγορα και σε πραγματικό χρόνο και αδιαμφισβήτητα έχουν μεγάλο αντίκτυπο στις στρατηγικές μάρκετινγκ. Υπάρχει δυνατότητα ενημέρωσης, διαμόρφωσης και παρακολούθησης τους ανεξάρτητα από το πού βρίσκεστε.
2. Οι κατάλογοι διαβάζονται ευκολότερα
Ο ψηφιακός κατάλογος είναι αυτό που επιτάσσει η εποχή στην οποία ζούμε, που όλα μπορούν να γίνουν και να προβληθούν ηλεκτρονικά, από μια και μόνο οθόνη.
Για τους πελάτες είναι πολύ σημαντικό το μενού να διαβάζεται εύκολα. Ένα ψηφιακό μενού είναι πιο φωτεινό και ζωντανό, κάτι το οποίο καθιστά δυνατή την ανάγνωσή τους οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Μπορείτε να προσφέρετε στον πελάτη περισσότερες πληροφορίες για ό,τι αναγράφετε μέσα στον κατάλογό σας (θερμίδες, έξτρα πληροφορίες κλπ.). Επίσης, μπορείτε να προσθέσετε επαγγελματικές φωτογραφίες για τα προϊόντα σας, κάτι το οποίο θα τους τραβήξει περισσότερο το ενδιαφέρον.
3. Καλύτερη προώθηση
Οι ψηφιακοί κατάλογοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν για διαφημιστικούς σκοπούς. Μέσα στο QR Menu μπορείτε να προβάλετε στους πελάτες σας διαφημίσεις για ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία, για κάποιες έκπτωση, για τα Social Media της επιχείρησης σας, συνδέσμους που οδηγούν στον ιστότοπο σας ή ο,τι άλλο εσείς επιθυμείτε.
4. Υποστήριξη ξένων γλωσσών
Είναι πιθανό να έχετε πελάτες από διαφορετικές χώρες και να μη μιλάνε τα ελληνικά ή τα αγγλικά, με την τεχνολογία QR δε χρειάζεται να μεταφράζεται το κατάλογο σας για κάθε γλώσσα. Η εφαρμογή υποστηρίζει αρκετές γλώσσες, έτσι οι πελάτες σας σκανάροντας τον κωδικό QR απο την ηλεκτρονική τους συσκευή κατευθύνονται στον κατάλογό σας ο οποίος επιλέγοντας τη γλώσσα που επιθυμούν μεταφράζεται. Οι ξένοι πελάτες σας αισθάνονται πιο άνετα και οικεία όταν κάνουν την παραγγελία, καθώς καταλαβαίνουν πλήρως τι αναγράφεται στον κατάλογο και γνωρίζουν τι έχουν επιλέξει.
5. Μειωμένο κόστος - Αύξηση εσόδων
Οι παραδοσιακοί έντυποι κατάλογοι προκειμένου να ενημερωθούν θα πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές και να επανεκτυπωθούν. Αυτή η ενέργεια όπως είναι φυσικό απαιτεί χρόνο και χρήμα. Η οικονομική επιβάρυνση δεν αφορά μόνο το κόστος για την εκτύπωση των νέων καταλόγων, αλλά και τα έξοδα μισθοδοσίας που σχετίζονται με την ανάγκη από έναν υπάλληλο να κάνει τις απαραίτητες αλλαγές. Θα μπορείτε να περνάτε μόνοι σας τις αλλαγές (ή κάποιος υπάλληλος της επιχείρησης σας) γρήγορα και εύκολα!
Το ψηφιακό μενού μειώνει σημαντικά τον χρόνο και τα χρήματα που δαπανώνται για τις αλλαγές στους καταλόγους, ακόμη και για τις ίδιες τις παραγγελίες εντός και εκτός της επιχείρησης, αλλά και για διαφημιστικούς σκοπούς, όπως αναφέραμε και παραπάνω.
6. Φιλικό προς το περιβάλλον
Οι ψηφιακοί κατάλογοι είναι απόλυτα φιλικοί προς το περιβάλλον, διότι παύει να υπάρχει η ανάγκη και η ζήτηση για χαρτί.
7. Βελτιωμένη εμπειρία για τον πελάτη
Σήμερα η πλειονότητα των καταναλωτών περιμένουν μια ψηφιακή εμπειρία. Οι ψηφιακοί κατάλογοι είναι πιο ελκυστικοί στον πελάτη, μπορεί να τους διαβάσει πιο εύκολα οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Οι πελάτες είναι εξοικειωμένοι με την προσωπική τους ηλεκτρονική συσκευή και το να διαβάζουν τον κατάλογο της επιχείρησης σας μέσα από εκεί τους είναι πολύ οικείο. Επίσης, μέσα από το QR Menu μπορείτε να προσφέρετε στον πελάτη πολύ περισσότερη πληροφορία για εσάς και τα προϊόντα ή υπηρεσίες σας μέσω ενός ευχάριστου και καλοδιαμορφωμένου καταλόγου.
8. COVID-19 και μέτρα προστασίας
Όπως έχουμε παρατηρήσει και είναι αναμενόμενο ο κορονοϊός έχει επηρεάσει τη συμπεριφορά των καταναλωτών - πελατών. Είναι πολύ σημαντικό να τηρούνται τα μέτρα προστασίας παντός τύπου. Σε μια επιχείρηση ο κατάλογος είναι μια από τις βασικότερες εστίες μικροβίων καθώς καθημερινά έρχονται σε επαφή με πάρα πολύ κόσμο. Οι περισσότεροι πελάτες σήμερα θα προτιμήσουν επιχειρήσεις που προσπαθούν να μειώσουν τον αριθμό των επιφανειών με τις οποίες έρχονται σε επαφή οι πελάτες αλλά και το προσωπικό τους. Οι ψηφιακοί κατάλογοι είναι ένα βασικό μέτρο προστασίας για μια επιχείρηση, διότι οι πελάτες θα βλέπουν τον κατάλογο μέσα από την προσωπική τους ηλεκτρονική συσκευή.
Ολοκληρώνοντας, το QR Menu αποτελεί μια λύση για την επιχείρησή σας, η οποία θα εξοικονομήσει χρόνο και θα είναι οικονομικά αποδοτική για εσας και την ίδια στιγμή θα αναβαθμίσει την εμπειρία του πελάτη σας και της φιλοξενίας που λαμβάνει. Αυτά τα μενού είναι φιλικά προς το περιβάλλον και σε συνδυασμό με μια στρατηγική μάρκετινγκ/ επικοινωνίας θα προωθήσει σημαντικά την επιχείρησή σας.