H ευρεία διάδοση των ψηφιακών καταλόγων τα τελευταία χρόνια, έχει προσελκύσει την προσοχή των χρηστών, με όλο και περισσότερους επιχειρηματίες να αναζητούν νέους τρόπους χρήσης αυτής της τεχνολογίας. Το γεγονός αυτό από μόνο του, επιβεβαιώνει πως οι ψηφιακοί κατάλογοι δεν είναι απλώς μία ακόμα τάση της σύγχρονης εποχής, αλλά μία τεχνολογία που εξελίσσεται, και ήρθε για να μείνει. Και αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στα πολλαπλά οφέλη που έχουν, συγκριτικά με το «παραδοσιακό-κλασικό» χάρτινο μενού που χρησιμοποιούνταν κατά τα προηγούμενα χρόνια. 

Πιο συγκεκριμένα, πλεονεκτήματα όπως είναι η οικολογική και οικονομική αποδοτικότητα, σε συνδυασμό με τους πολλαπλούς τρόπους προώθησης που προσφέρει η χρήση ψηφιακού καταλόγου στις επιχειρήσεις, έχουν απογειώσει την δημοφιλία του προϊόντος. Πέρα από αυτά, ένα ακόμη, εξίσου σημαντικό και ιδιαίτερα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό των ψηφιακών καταλόγων είναι και ο τρόπος που μπορούν να συμβάλλουν στην καλύτερη επικοινωνία της εκάστοτε επιχείρησης με τους πελάτες. Μήπως, λοιπόν, αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα selling-point αυτής της τεχνολογίας; Και πως επιτυγχάνεται αυτό;

 

Ο ψηφιακός  κατάλογος επιταχύνει την εξυπηρέτηση


Αναμφισβήτητα, το προϊόν ή η υπηρεσία που προσφέρει η κάθε επιχείρηση αποτελεί το σήμα κατατεθέν της. Πέρα όμως από την παροχή υψηλού επιπέδου προϊόντων και υπηρεσιών, κλειδί για τη βιωσιμότητα και κατ’ επέκταση την επιτυχία της κάθε επιχείρησης αποτελεί και η σωστή προσέγγιση και επικοινωνία με τον πελάτη. Με άλλα λόγια, αυτό στο οποίο οφείλει να στοχεύσει κάθε επιχείρηση για να επιτύχει, είναι η προσφορά μιας συνολικά εξαιρετικής εμπειρίας για κάθε ξεχωριστό πελάτη, έτσι ώστε αυτός ο πελάτης να αισθανθεί πως η εξυπηρέτησή του είναι μείζονος σημασίας. Ας δούμε όμως τα πράγματα λίγο πιο προσεκτικά.


Αυτό που επιθυμεί ένας πελάτης, κυρίως, είναι η ταχύτατη εξυπηρέτηση. Για να είναι σε θέση μια επιχείρηση, συγκεκριμένα στο χώρο της εστίασης, να προσφέρει κάτι τέτοιο, θα πρέπει το προσωπικό να μπορεί να αφιερώσει περισσότερο χρόνο σε αυτήν την εξυπηρέτηση, περιορίζοντας τη διάρκεια της παραγγελιοληψίας. Σε αυτό μπορεί ουσιαστικά να συμβάλλει η χρήση ηλεκτρονικού καταλόγου. Μέσω αυτού, ο πελάτης μπορεί αφενός να λάβει όλες τις πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχονται στο πλαίσιο της επιχείρησης εύκολα και γρήγορα και αφετέρου να καταχωρήσει ο ίδιος την παραγγελία του, αφήνωντας στο προσωπικό χρόνο για γρήγορη εξυπηρέτηση. Ας μην ξεχνάμε βέβαια και την άβολη θέση στην οποία έρχονται ενδεχομένως αρκετοί πελάτες, όταν ο σερβιτόρος, στην προσπάθειά του να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, ρωτάει επανειλημμένως τι επιθυμούν να παραγγείλουν, προσθέτοντας άγχος σε μια στιγμή χαλάρωσης για αυτούς. Ο ηλεκτρονικός κατάλογος, λοιπόν, μπορεί να βοηθήσει στην καλύτερη φιλοξενία και την ταχύτερη εξυπηρέτηση, πράγμα που σημαίνει και καλύτερη εμπειρία για τον πελάτη.

Η δυνατότητα αλληλεπίδρασης και συλλογής δεδομένων


Πέρα όμως από την ταχύτερη εξυπηρέτηση που επιτυγχάνεται, ο ψηφιακός κατάλογος μπορεί να βελτιώσει την επικοινωνία με τους πελάτες και με άλλους τρόπους. Πιο συγκεκριμένα, ο ψηφιακός κατάλογος εμπεριέχει από τη φύση του τη δυνατότητα άμεσου feedback από τους πελάτες. Αυτό σημαίνει πως ο κάθε πελάτης μπορεί μέσω του QR μενού να τοποθετηθεί με σχόλια, για να εκφράσει την ευχαρίστηση ή και τη δυσαρέσκειά του για το προϊόν ή την υπηρεσία που του παρείχε η επιχείρηση. Και προδήλως, τα καλοπροαίρετα αυτά σχόλια από τους πελάτες και γενικότερα η άμεση αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές μπορούν να συμβάλλουν στη βελτίωση της επιχείρησης.


Η αλληλεπίδραση όμως αυτή, μεταξύ μιας επιχείρησης και ενός πελάτη, μπορεί να επιτευχθεί και με άλλους τρόπους, εκτός από τα σχόλια. Ειδικότερα, μία εφαρμογή, επί της οποίας στηρίζεται ο ψηφιακός κατάλογος, μπορεί κατόπιν άδειας του εκάστοτε πελάτη, να συλλέγει πολύτιμα δεδομένα από τις παραγγελίες, τα οποία αντικατοπτρίζουν τις συνήθειες των πελατών, αλλά και την δημοφιλία των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρει η επιχείρηση. Με αυτό τον τρόπο, δίνεται σε δεύτερο χρόνο, η δυνατότητα προσαρμογής της στρατηγικής που ακολουθείται από την επιχείρηση, επενδύοντας περισσότερο σε προϊόντα και υπηρεσίες με αυξημένη οικονομική απόδοση.


Συνοψίζοντας, μία επιχείρηση που επιθυμεί να αναπτυχθεί και να σημειώσει πρόοδο, σεβόμενη ταυτοχρόνως τους πελάτες της, μπορεί μέσω ενός ψηφιακού καταλόγου να προσφέρει μια συνολικά καλύτερη εμπειρία, αυξάνοντας σημαντικά την ταχύτητα εξυπηρέτησης. Επιπλέον, η χρήση του ψηφιακού καταλόγου μπορεί να αναδείξει σημεία στην λειτουργία της που απαιτούν βελτίωση, συγκεντρώνοντας ταυτόχρονα χρήσιμες πληροφορίες για τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Οι γνώσεις αυτές μπορούν να καταστήσουν ανταγωνιστική κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείται.


Μέσω του MenuWorld, οι επιχειρήσεις μπορούν να ενισχύσουν την παρουσία τους στον ψηφιακό χώρο ενώ παράλληλα αναβαθμίζουν την συνολική εμπειρία του πελάτη, αυξάνοντας θεαματικά την ταχύτητα εξυπηρέτησης.

Επισκεφτείτε τη σελίδα μας ή επικοινωνήσετε μαζί μας με όποιον τρόπο επιθυμείτε, προκειμένου να λύσουμε οποιαδήποτε απορία έχετε και να σας παρέχουμε τις πληροφορίες που χρειάζεστε για το ψηφιακό μενού του MenuWorld.


Ακολουθήστε μας στα social media Facebook & Instagram, και μείνετε συντονισμένοι μαθαίνοντας πρώτοι τα νέα μας!